reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Daniela Nemčoková

Daniela Nemčoková

Bloger 
  • Počet článkov:  125
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Som obyčajná žena-matka veľkej rodiny. Zoznam autorových rubrík:  detivieraosobné príbehypríbehy inýchsocializmuspostrehySúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Druhá šanca na život

Daniela Nemčoková

Druhá šanca na život

Nikto, kto ju predtým poznal, by nepovedal, že sa o to pokúsi. Nikto z tých, čo pomáhali pri jej záchrane neveril, že to prežije. Napriek tomu žije. Vie, že je to jej druhá šanca.

  • 15. jan 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 989x
  • 0
Poradie vzťahov

Daniela Nemčoková

Poradie vzťahov

Pred asi dvadsiatimi rokmi som sa dostala do vážnych zdravotných problémov. Vtedy mi pomohol jeden človek, na to študovaný, a povedal mi niečo o hierarchii vzťahov.

  • 15. jan 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 456x
  • 1
Zasnežená

Daniela Nemčoková

Zasnežená

zimná úvaha - dobro a zlo

  • 15. apr 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 603x
  • 0
Vďaka priateľom

Daniela Nemčoková

Vďaka priateľom

Hrám sa so slovíčkami, ukladám vedľa seba a pritom darí sa mi napísať to, čo treba.  A hoci v písaní chytrá som, niekedy nemám slová... Vyjadriť vďaku priateľom čo pomôžu vždy znova. Povzbudiť, pomôcť, podporiť, nie je dnes samozrejmé... Keď smutná som, tak zvládnuť vtip, povedať, čo je zrejmé.  Priateľ je čerstvá voda pri prameni nádej. Z dvoch dlaní ti ju podá, a môžeš kráčať ďalej.

  • 1. feb 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 854x
  • 3
Si ako oceán

Daniela Nemčoková

Si ako oceán

Aký si , Bože? Si ako oceán...

  • 25. jan 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 691x
  • 0
reklama
Ja neplačem

Daniela Nemčoková

Ja neplačem

Kráčam po ulici v dave ľudských mravcov. Každý niekam smeruje... Niektorí majú spolupútnika, kráčajú s ním smejú sa... len ja som sama...

  • 12. máj 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 311x
  • 9
Ako som nezachránila jeden život

Daniela Nemčoková

Ako som nezachránila jeden život

Nemocnica, gynekologické oddelenie. Na izbe tri ženy. Dve nastávajúce maminy a ja, viacnásobná mama s banálnymi gynekologickými problémami. Ráno nám pridelia ešte jednu pani. Nevieme o nej nič, iba mĺkvo sedí na posteli. O tejto žene bude môj príbeh.

  • 13. jan 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 8 989x
  • 326
Malé deti, malé starosti, veľké deti, veľké starosti - naozaj?

Daniela Nemčoková

Malé deti, malé starosti, veľké deti, veľké starosti - naozaj?

Rozhodla som sa urobiť súkromný prieskum, či platí toto pravidlo. Miesto: 3-izbový panelákový byt na 8. poschodí Predmet výskumu: moje deti Trvanie experimentu: 21 rokov

  • 11. jan 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 208x
  • 33
Jeden neobyčajný obyčajný deň

Daniela Nemčoková

Jeden neobyčajný obyčajný deň

Je po Vianociach, sneh nikde a prázdniny ešte neskončili. Deti už omrzeli hračky aj televízor a pri počítači nemôžu sedieť celý deň. Čo s nimi? Pomohol by nejaký nápad...

  • 10. jan 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 134x
  • 2
Deti rozmýšľajú inak

Daniela Nemčoková

Deti rozmýšľajú inak

Chcem sa s vami podeliť o niekoľko historiek z raného detstva mojich detí.

  • 9. jan 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 366x
  • 0
reklama
Pani učiteľka, viete čo je pozitívna motivácia?

Daniela Nemčoková

Pani učiteľka, viete čo je pozitívna motivácia?

Odmalička som túžila byť učiteľkou. Pre nepriazeň doby som sa ňou síce nestala, no vynahrádzam si to pri vlastných deťoch. Chcela som byť tou najlepšou učiteľkou, ktorá naučí všetko i toho posledného hlupáka a bude dávať iba dobré známky. Utópia?

  • 8. jan 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 002x
  • 223
Kričať a hádať sa na Vianoce zakázané!

Daniela Nemčoková

Kričať a hádať sa na Vianoce zakázané!

Čo by ste nespravili pre pokojné Vianoce. Ja som napríklad zaviedla toto pravidlo v našej rodine pred rokmi a veľmi sa mi osvedčilo. Teraz ho rok čo rok pripomínajú samé deti.

  • 7. jan 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 139x
  • 14
Nikdy nevieš, či bude nejaké zajtra

Daniela Nemčoková

Nikdy nevieš, či bude nejaké zajtra

Poznáte to: Stretnete starú kamošku a hodíte reč o svojich problémoch. Vidíte v jej oku slzu a nechuť o tom hovoriť. Chcete jej pomôcť, ale neviete ako. V tej chvíli vás nič nenapadne – okrem –„ zavolám Ti po Vianociach“ (veď kto by stíhal v predvianočnom zhone). A hoci je už dávno po Vianociach, na kamošku jednoducho zabudnete, lebo si žijete vo svojom svete svojimi problémami, ktoré musíte neustále riešiť. Až vám jedného dňa zazvoní telefón, ktorý vás z tejto letargie poriadne preberie.

  • 5. jan 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 343x
  • 7
Mladí, prepáčte, že sme zlyhali

Daniela Nemčoková

Mladí, prepáčte, že sme zlyhali

Premýšľali ste už, prečo toľko mladých droguje, pije, fajčí, správa sa arogantne alebo agresívne? Akoby strácali zmysel pre pravé hodnoty. Ale prečo? Zamyslela som sa nad tým znovu, keď som si prečítala článok o Mariánovi Kufovi v Katolíckych novinách.

  • 3. jan 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 967x
  • 11
reklama
SkryťZatvoriť reklamu