reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Daniela Nemčoková

Daniela Nemčoková

Bloger 
  • Počet článkov:  125
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Som obyčajná žena-matka veľkej rodiny. Zoznam autorových rubrík:  detivieraosobné príbehypríbehy inýchsocializmuspostrehySúkromnéNezaradené

reklama

osobné príbehy

Nevšedná ponuka

Daniela Nemčoková

Nevšedná ponuka

„Ták, pán Milan, priniesla som vám obed. A nie že zasa zababrete celý stôl,“ hovorím ujovi na vozíčku a obdarím ho úsmevom, aby som osviežila utrpením napáchnutý vzduch tohto sociálneho zariadenia.

  • 13. jan 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 910x
  • 0
Materstvo na druhú

Daniela Nemčoková

Materstvo na druhú

„Keď prišla starká, nechce papať,” hovorí moja dcéra, ktorá práve kŕmi svoju 8-mesačnú dcérku polievočkou. „Čo? Starká už prišla?” Takto reagujem ja, lebo sme čakali na moju mamu. Dcéra vybuchla smiechom.

  • 17. dec 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 748x
  • 0
Prípad rozviazaných šnúrok a poľského kamionistu

Daniela Nemčoková

Prípad rozviazaných šnúrok a poľského kamionistu

„Pani, máte rozviazané šnúrky na topánkach,“ osloví ma na ulici starší pán. „Nemám,“ poviem krátko a idem ďalej. Situácia sa zopakuje, keď prechádzam vrátnicou do práce. Ujo esbeeskár mi podá kľúče od mojej „kancelárie“ a povie: „Zaviažte si šnúrky, aby ste sa nepotkli!“ Usmejem sa a odpoviem: „Nie sú rozviazané, len pridlhé.“

  • 18. feb 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 765x
  • 3
Fascinujúca tma

Daniela Nemčoková

Fascinujúca tma

Sedím v rýchliku na trase Zvolen - Žilina. Tešila som sa na tieto dve hodinky, ktoré budú len moje. Nikto ma nebude rušiť a ja sa môžem venovať písaniu. Doma si musím ten čas kradnúť, alebo si privstať, keď chcem písať.

  • 29. aug 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 361x
  • 1
Upírske esemesky

Daniela Nemčoková

Upírske esemesky

Sú to asi tri roky, čo som objavila možnosti internetu. Spočiatku skeptická, potom nadšená a teraz znova skeptická. Je to ako nôž. Úžasný vynález, ktorý nám podstatne uľahčil život, ale zároveň vraždiaci nástroj. Deťom ho preventívne radšej nedovolíme ani vziať do ruky. Je to jednoduché. Dobro a zlo je vo vnútri človeka. Veci sú iba nástroje. Bohužiaľ musíme rátať s tým, že toho zla je akosi viacej. Nasvedčuje tomu môj nedávny zážitok.

  • 1. feb 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 157x
  • 51
reklama
Čím je horšie, tým sme lepší

Daniela Nemčoková

Čím je horšie, tým sme lepší

Človek je už taký, večne nespokojný. Aj ja som šomrala, že nemám doma chvíľu pokoj pre seba ani cez sviatky. Potom príde jedno ráno a odrazu je všetko inak.

  • 6. jan 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 238x
  • 9
Voľby z druhej strany stola

Daniela Nemčoková

Voľby z druhej strany stola

Potrebujete Facebook, aby ste zistili, koľko máte známych? Som skôr introvert a nemôžem sa chváliť zberateľským úspechom na Facebooku . Ale tieto voľby a pohľad z druhej strany stola, ma presvedčil, že poznám nemálo ľudí. A tak sa moje rodné mesto za jeden deň premenilo na veľkú dedinu, kde každý každého pozná.

  • 6. dec 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 211x
  • 4
Akčný život nezamestnanej matky

Daniela Nemčoková

Akčný život nezamestnanej matky

Ak si niekto myslí, že nezamestnaná matka má nudný život, tak ho musím vyviesť z omylu. Zvlášť, keď má ešte úradom práce schválenú brigádu a veľkú rodinu...

  • 14. okt 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 940x
  • 40
Vodičák na počítač

Daniela Nemčoková

Vodičák na počítač

To som fakt netušila, že aj na počítač existuje vodičák a dokonca európsky. Takže som doteraz jazdila „na čierno“? Hm. Nebude trvať dlho a čoskoro budem držať v ruke potrebný doklad, pretože som úspešne absolvovala PC kurz a 6 testov ECDL (chýba mi ešte jeden).

  • 20. sep 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 802x
  • 34
"Zásadné" detaily

Daniela Nemčoková

"Zásadné" detaily

Pracujem ako upratovačka už vyše roka. Nezarobím viac, ako keď som bola na materskej, ale každá korunka pomôže. Mám rada svoju prácu. Stretávam fajn ľudí a aj s kolegyňou si veľmi dobre rozumiem. Je to novopostavená budova, obrovská kancelária amerického typu. Všetko krásne nové a čisté. Niekedy mám pocit, že upratujem upratané a leštím nablískané...

  • 30. jún 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 350x
  • 98
reklama
Šťastný ten, kto sa má s kým smiať

Daniela Nemčoková

Šťastný ten, kto sa má s kým smiať

„Ahoj, prečo sedíš ako zmoknuté kura, čo sa stalo?" Pýtam sa kolegyni po príchode do práce. „Mám dnes hrozný deň... Keď ti poviem..." vraví smutne. No zbohom, dnes sa môžem rozlúčiť s každodennou dávkou humoru, ktorú si navzájom uštedrujeme už nejaký čas... Ale vždy to tak nebolo...

  • 18. apr 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 329x
  • 6
Žena za volantom

Daniela Nemčoková

Žena za volantom

„Tutú, tak sa pohni! Nie, zasa ženská za volantom..."poznáte to, milé kolegyne vodičky? Niektorí muži to otvorene pokladajú za katastrofu. Našťastie, mám väčšinou opačné skúsenosti, keď sa muži stavajú skôr do pozície ochrancu a toto na nich tak zbožňujem...

  • 11. jan 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 943x
  • 2
Kto nosí darčeky?

Daniela Nemčoková

Kto nosí darčeky?

Tak to vám prezradím až na konci článku.  Možno to pochopíte aj sami, keď si prečítate môj vianočný príbeh, ktorý sa stal pred 6 rokmi. Pamätám si to úplne presne, lebo v januári sa narodila moja najmladšia dcérka, čiže tie Vianoce sme prežívali v dvojnásobnom očakávaní. A predsa sa stalo niečo neočakávané.

  • 5. jan 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 433x
  • 27
Ako som sa zbláznila

Daniela Nemčoková

Ako som sa zbláznila

Aj vám sa to stáva, že si niečo naplánujete a potom BUM, niečo zmarí všetky plány. A tak sa pomaly zmierujete s novou situáciou, až kým vás niečo nevytočí a zrazu máte chuť urobiť niečo bláznivé... Takto som sa aj ja tešila na blogerské stretko, kým deti neochoreli. A tak som všetko zrušila a v návale povinností pomaly zabúdala...

  • 15. dec 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 673x
  • 2
Koľko rečí vieš... Ani jednu poriadne!

Daniela Nemčoková

Koľko rečí vieš... Ani jednu poriadne!

Ktorá reč sa učí najľahšie? No predsa materinská. Nikto z nás si už nepamätá, ako sa ju naučil... Ale povedzte, nie je úžasné, ako sa malé „nerozumné" dieťa naučí rozprávať za pomerne krátku dobu? Prečo je potom také ťažké neskôr si osvojiť cudzí jazyk?

  • 27. nov 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 151x
  • 68
reklama
Dá sa roztiahnuť byt?

Daniela Nemčoková

Dá sa roztiahnuť byt?

Ak sa dá roztiahnuť srdce, tak potom sa dá aj byt. A ako sa rozťahuje srdce? No predsa tak, že doň ukladáte stále nové osoby... Možno si niekto myslí, že srdce a teda aj láska, sa delí, ale je to inak. Ona sa násobí. Neveríte?

  • 27. okt 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 119x
  • 471
Nehádžte topiacemu sa žiadne návody

Daniela Nemčoková

Nehádžte topiacemu sa žiadne návody

Toto je fakt nelogické: Niekto sa topí a ja mu hodím návod na plávanie namiesto záchranného kolesa ... Ale v bežnom živote robíme presne takéto absurdnosti, viem to podľa seba...

  • 9. okt 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 814x
  • 18
Vidieť Benátky...

Daniela Nemčoková

Vidieť Benátky...

Boli sme na dovolenke len 90 km od Benátok. Kto by odolal takémuto pokušeniu...

  • 17. sep 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 581x
  • 0
Wow, more!

Daniela Nemčoková

Wow, more!

Niekto chodí k moru aj každý rok a možno ho to už aj nudí...Niekto svoje prvé stretnutie s morom okomentuje: „ Nie je to nič také, že WOW, keď tam už si..." Nikdy predtým som nevidela more, a tak som sa rozhodla splniť si svoj dávny sen a zistiť, čo znamená MORE!

  • 17. sep 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 920x
  • 0
Prečo necítim smútok

Daniela Nemčoková

Prečo necítim smútok

„Ahoj, ocko, ako sa máš? Čo robíš?" „Dobre... Lúštim krížovky." „Mamička ti nechala nejaké peniaze... Nájdeš ich..." „Dobre, pozriem sa tam a ďakujem, že si zavolala!" Obyčajný telefonický rozhovor. Kto mohol v tej chvíli tušiť, že som bola posledná, čo som s ním hovorila...

  • 24. aug 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 296x
  • 15
reklama
SkryťZatvoriť reklamu