reklama

Ako nám ocko chýbal

Žijete s človekom, ktorého milujete. To, že je pri vás, beriete ako samozrejmosť... vlastne všetko beriete ako samozrejmosť... až do chvíle, kým sa niečo nestane! Nemusí to byť žiadna tragédia, iba udalosť, ktorá vás núti zamyslieť sa...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)


Pár dní pred Vianocami manžela rozbolelo veľmi brucho. Skôr, ako navštívil lekára, sám si určil diagnózu - slepé črevo. Lekár len potvrdil túto diagnózu a poslal ho do nemocnice. Vzal teda auto a odviezol sa tam sám. Nedal nič na moje námietky, že veď ja ho odveziem.

Bežala som ešte kúpiť pár vecí, čo potreboval do nemocnice, aby som mu ich zaniesla. Operáciu neodkladali a ja som prišla práve, keď ho privážali zo sály. Ležal tam bezvládne na vozíku... Veľmi divný pocit - bol tu, a predsa nebol! Nevedela som si predstaviť, že by tu naozaj nebol! Hrozná predstava! Sama so štyrmi deťmi, bez jeho podpory a pomoci! Zrazu som si uvedomila, že to, čo mi príde ako každodenný stereotyp, je čosi vzácne!

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou


Dala som mu veci na izbu a išla domov. Vzápätí som volala do nemocnice, ako sa má. Už sa prebral...


Prišiel štedrý deň. Chystali sme všetko spolu s deťmi a oni každú chvíľku spomínali ocka: „Toto by ocko urobil tak... ocko by povedal to či ono... to bola ockova robota... kedy príde ocko..."
Ja som ich zahriakla: „Nehovorte o ňom, akoby nebol! Veď on čoskoro príde!"
Jedna vec mi však bola jasná. Ocko deťom chýbal... musia ho mať veľmi radi!


Na druhý deň (25.12.) telefonujem do nemocnice a pýtam sa na jeho zdravotný stav. Všetko je v poriadku... 
„A nemohol by ísť domov, veď sú Vianoce?"
„Prečo nie! Ak máte odvoz a príde o tri dni na kontrolu..." povedal lekár.
„Huráááá! Ocko príde!" tešili sa deti, keď počuli tú správu.

SkryťVypnúť reklamu
reklama


A tak som priviezla ocka z nemocnice domov, aby sme mohli stráviť spolu Vianoce, veď má byť predsa rodina spolu.


Ocko, sme radi, že ťa máme a že si s nami!

Daniela Nemčoková

Daniela Nemčoková

Bloger 
  • Počet článkov:  125
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Som obyčajná žena-matka veľkej rodiny. Zoznam autorových rubrík:  detivieraosobné príbehypríbehy inýchsocializmuspostrehySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu